انتخاب عطر خوب بر اساس سن افراد

انتخاب عطر خوب بر اساس سن افراد

انتخاب و خرید ادکلن اورجینال به عنوان هدیه، وابسته به این است که بدانیم کدام ادکلن برای کدام سنین و سال مناسب تر و بهتر می باشد. در این بخش از راهنمای خرید ادکلن، ادکلن مناسب سن و سال مورد نظر خود انتخاب می توانید راحتتر انتخاب نمایید.

ادکلن مناسب سن ۱۰ تا ۲۰ سال

به صورت کلی، روایح میوه‌ای ( مشخصاً روایح مرکبات) در ترکیب با رایحه وانیلی و کاراملی عمق بیش‌تری پیدا می‌کنند که برای سنین ۱۰ تا ۲۰ سال ایده‌آل به نظر می‌رسند. این گروه سنی به طور معمول در انتخاب ادکلن بسیار هیجانی و ماجراجویانه عمل می‌کنند.

ادکلن مناسب سن ۲۰ تا ۳۰ سال

اکثر افراد در سنین ۲۰ تا ۳۰ سال همچنان حس ماجراجویی خود را حفظ کرده‌اند. بنایراین اگر در این رده‌ی سنی قرار می‌گیرید، از امتحان کردن عطرهای مختلف نترسید.
به علاوه، خانم‌های جوان در این سنین، برای انتخاب عطر، تحت تاثیر عوامل بیرونی مانند ترندهای روز و تبلیغات برندها قرار می‌گیرند.

ادکلن مناسب سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی

افراد در دهه‌ی ۳۰ از عمرشان، اندکی از احساساتی بودن دهه‌ی پیش را با عملی / منطقی بودن دهه‌ی ۴۰ در شخصیتشان ترکیب کرده‌اند. لذا، اتفاق عجیبی نیست که این اشخاص در انتخاب ادکلن خود اندکی سردرگم عمل کنند. بسیاری از شخصیت ها در این سنین متوجه می‌شوند که بایستی علایق ۲۰سالگی خود را رها کرده و به سوی انتخاب‌های بالغانه‌تری حرکت کنند.

ادکلن مناسب سن ۴۰ تا ۵۰ سالگی

خود آگاهی و درک خود همه چیزی است که در دهه‌ی ۴۰ زندگی اتفاق می‌افتد. این افراد دقیقاً برخلاف دوره‌ی ۲۰ سالگی، تحت تأثیر تبلیغات قرار نمی‌گیرند و با موج ترندهای روز همگام نمی‌شوند.
این افراد معمولاً امضای عطری خاص خود را دارند.

ادکلن مناسب سن بالای ۵۰ سال

طبق یک مطالعه، افراد بالای ۵۰ سال بیش‌ترین اعتماد به نفس و رضایت از خود را دارند. بدیهی است که این افراد در انتخاب ادکلن، تحت تأثیر نظر و عقیده جنس مخالف خود نبوده و بر اساس علایق شخصی خود خرید می‌کنند.

راهنمای خرید ادکلن : ادکلن مناسب فصل

علت انتخاب عطری خاص برای هر فصل، آن است که فصل های گوناگون، احساسات متنوع و گاها متضادی را القا می‌کنند. چنان که ادکلن مناسب فصل بهار، در تابستان چندان دلپذیر نیست و روایح پاییزی در بهار ابداً هیجان‌انگیز نیستند.

انتخاب بهترین سایز ادکلن

واحد اندازه‌گیری ادکلن که روی شیشه‌ی آن درج شده‌است می‌تواند بر اساس میلی لیتر ML یا اونس Fl Oz باشد. در این بخش تمامی حجم‌های تولید شده‌ی ادکلن را با هر دو معیار معرفی می‌کنیم تا در صورت مشاهده‌ی آن‌ها روی شیشه، بدون سردرگمی، سایز مورد نظر را انتخاب نمایید.
ادکلنها در سایزهای معمول زیر تولید می‌شوند :

  • ۱٫۵ ml یا ۰٫۰۵ FL OZ
  • 5 ml یا ۰٫۱۷ FL OZ
  • 15 ml یا ۰٫۵ FL OZ
  • 25 ml یا ۰٫۸ FL OZ
  • 30 ml یا ۱ FL OZ
  • 40 ml یا ۱٫۴ FL OZ
  • 50 ml یا ۱٫۷ FL OZ
  • 60 ml یا ۲ FL OZ
  • 75 ml یا ۲٫۵ FL OZ
  • 80 ml یا ۲٫۷ FL OZ
  • 90 ml یا ۳ FL OZ
  • 100 ml یا ۳٫۴ FL OZ
  • 125 ml یا ۴٫۲ FL OZ

از آنجایی که ادکلنها در سایزهای متفاوتی تولید می‌شوند، بهترین سایز ادکلن بر اساس کاربرد‌های متنوع، برای هر شخص متفاوت می باشد.
چنانچه در حال تست ادکلنی جدید هستید، سایز Sample ( 1.5 میلی لیتر ) یا سایزهای کوچک‌تر از ۳۵ میلی‌لیتر می‌تواند برایتان مناسب باشد.
چنانچه می‌خواهید یک ادکلن جیبی از رایحه‌ی مورد علاقه‌تان را همواره در جیب کت یا داخل کیف پولتان داشته باشید، یک شیشه سایز ۵ یا ۱۵ میلی‌لیتر ایده‌آل خواهد بود.
چنانچه عاشق و فادار ادکلن خاص هستید که مدت‌ها قرار است از آن استفاده کنید، بزرگ‌ترین سایز عطر که استطاعت خرید آن را دارید ( ۱۰۰ یا ۱۲۵ میلی‌لیتر ) به شما پیشنهاد می‌شود. به خاطر داشته باشید که همیشه خرید یک ادکلن بزرگ‌تر، نسبت به خرید چند ادکلن کوچک صرفه‌ی اقتصادی بسیار بیش‌تری دارد.