آیا شما با ادکلنی خاطره دارید؟

آیا شما با ادکلنی خاطره دارید؟

همه ما با بعضی عطرها و ادکلن های قدیمی و جدید خاطرات خوب و بدی داریم. هنگامیکه در خیابان از کنار فردی می گذریم و بویی را استشمام می‌کنیم به یاد گذشته‌های دور و نزدیک خود می‌افتیم. امروز می خواهم
برخی از این عطرها را به شما معرفی کنیم.

ادکلن مردانه ایو سن لوران مدل La Nuit de L’Homme L’Intense

یکی از عطرهای خاطره‌ساز، عطر ایو سن لوران مردانه است. در واقع این عطر تند و شرقی بوده و در سال ۲۰۱۵ میلادی در فرانسه تولید شده است. این ادکلن مردانه با ساختاری که دارد در روز های خنک سال مانند پاییز و زمستان کاربرد دارد و پیشنهاد می‌شود. نت ابتدایی این ادکلن درجه یک که پخش بوی خوبی هم دارد حاوی گل بنفشه و سوسن، نت میانی حاوی ترکیبات مریم گلی و وانیل بوده و در نهایت به نت پایانی دانه تونکا و گیاه پاتچولی می‌رسد.

عطر زنانه ایوسن لورن مدل Mon Paris

یکی دیگر از عطرهای خاطره‌ انگیز برای بانوان عزیز، عطر ایوسن لورن است که ظاهری جذاب و کاملا زنانه دارد. دقیقاً مطابق با روحبه اکثر خانم‌ها که حساس و عاشق هستند، ایجاد شده و بویی شیرین دارد. از این رو آن را برای فصول معتدل همچون بهار و پاییز پیشنهاد می‌کنیم. این عطر خوشبو در سال ۲۰۱۶ میلادی در پاریس فرانسه معرفی شد.

ادکلن مردانه دیور مدل Homme Sport

این ادکلن مردانه عالی در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط شرکت فرانسوی وارد بازار شد که برای بسیاری مبدل به یک ادکلن خاطره‌ ساز شد. رایحه‌ای خنک و شیرین دارد که در فصول سرد سال به افراد پیشنهاد می‌شود. همان طور که از اسم ادکلن مشخص است، عطری کاملاً اسپرت بوده و بیشتر کانون توجه جوانان و افراد ورزشکار قرار می‌گیرد.

عطر زنانه دیور مدل JOY

از آنجا که خاطرات برای خانم ها و دختر خانم ها بیشتر به چشم می‌خورد، عطرهای بسیار دل انگیزی برای آن‌ها به وجود آمده است. عطر زنانه دیور مدل JOY یکی از گزینه‌های دل انگیز و خوش رنگ است. رایحه اصلی آن به گل‌ها برمی‌گردد و این موضوع برای بانوان بسیار جذاب است.

عطر زرژوف کاساموراتی مدل 1888

این عطر هم برای بانوان و هم آقایان است و جزء بهترین عطرهای خاطره‌ ساز به شمار می‌رود. این عطر ترکیبات شرقی داشته و بویی شیرین دارد که در زمستان و فصول خنک سال پیشنهاد می‌گردد.

ادکلن زنانه دیور مدل Addict

این ادکلن ساخت کشور فرانسوی است که برخلاف ظاهر مردانه آن، کاملاً زنانه است. یکی از ویژگی‌های بارز وایکینگ ماندگاری فوق‌العاده بالای آن بوده که بسیاری را به خود علاقه مند ساخته است.

عطر مردانه کرید مدل Viking

این عطر شاهکاری از کشور فرانسه بوده که بسیار معطر و نوین است. در واقع نوعی قدرت مرادنگی و اعتماد بنفس را به رخ می‌کشد. شیشه‌ای جذاب با ظاهری بسیار شیک داشته که افراد را مجذوب می‌کند. نت ابتدایی این ادکلن حاوی انگور فرنگی، برگاموت و بلک کورنت می باشد.