در سال 2011 میلادی شرکت عطرسازی کرید، یکی از ماندگارترین محصولات خود را روانه‌ بازار عطر جهان کرد. در این مطلب جالب و خواندنی و خوشبو! می‌خواهیم با شما مخاطبان فروشگاه عطر اصل به ویژگی‌های عطر مردانه‌ی اونتوس محصول کمپانی کرید-CREED بپردازیم. شما می‌توانید علاوه بر دریافت اطلاعات جامع درباره‌ عطرهای اصلی، عطر کرید اونتوس را نیز با مناسب‌ترین قیمت بازار از لینک زیر و یا با کلیک بر روی عکس ادکلن اونتوس خریداری کنید: قیمت خرید ادکلن کرید اونتوس

طبع عطر

                            خوش آرا، معرفی و خرید انواع عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس که در حجم 100 میلی‌لیتری به بازار عطر عرضه شده است، طبعی خنک و تلخ دارد و در تقسیم‌بندی در دسته‌ مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار می‌گیرد.

عطر کرید اونتوس-CREED AVENTUS در میان بسیاری از مردم به عطر وقار مشهور است؛ به طور معمول آقایانی که از کرید اونتوس-CREED AVENTUS  استفاده می‌نمایند، به ظاهر و زیبایی خود اهمیت بیشتری می‌دهند.

عطر کرید اونتوس با رایحه‌ تلخش، مناسب آقایانی است که بهطور معمول در جلسات رسمی حاضر می‌شوند و آراستگی ظاهری در شغلشان بسیار مهم است.

تاریخچه اونتوس

شرکت عطرسازی کرید اونتوس این مدل از عطرهای خود را به‌مناسبت دویست‌و‌پنجاهمین سالروز راه اندازی خود به بازار عرضه کرده است. این شرکت در شناسنامه‌ این محصول اورجینال، کاشف یا عطارهای عطر کرید اونتوس را الیویر کرید و اروین کرید ذکر کرده است.

این عطر از نوع ادوپرفیوم است و برای استفاده در فصول گرم سال یعنی بهار و تابستان یکی از بهترین عطرهای مردانه و عالی است. در فصل تابستان به‌دلیل آنکه گرمای هوا، میزان تعریق بدن را افزایش می‌دهد، استفاده از یک عطر با رایحه‌ خنک می‌تواند تحمل روزهای گرم تابستان را برای شما و اطرافیانتان راحت‌تر کند.

ماندگاری عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس می‌تواند با ماندگاری بسیار خوب، بوی به‌یاد ماندنی‌اش را در تمام مکان‌هایی که حاضر خواهید شد، ثبت کند. این عطر  مردانه همچنین از قدرت پراکندگی بسیار بالایی برخوردار است و مولکول‌های عطر می‌توانند در مدت بسیار کوتاهی در فضا بچرخند و بوی عطر را در همه جا پخش کنند.

طراحی

خوش آرا، معرفی و خرید انواع عطر کرید اونتوس

اکثر طرفداران ادکلن کرید اونتوس دلیل علاقه‌ خود به این عطر را، طراحی و اصالت عطر کرید اونتوس می‌دانند و معتقدند شکل سوارکار روی شیشه، به ناپلئون بناپارت منتسب است و به‌همین دلیل عطری پر از پیشینه‌ی تاریخی است.

شیشه‌ عطر کرید اونتوس با ترکیبی از رنگ‌های سیاه و نقره‌ای، هم شکلی بسیار زیبا دارد و هم به قدمت طولانی این عطر اشاره دارد. چنانچه تصمیم به خرید عطر کرید اونتوس دارید، مطمئن باشید

که این عطر علاوه بر کیفیت بالا و ماندگاری بسیار زیاد، جلوه‌ای زیبا نیز به میز آینه‌ی شما می‌دهد و سند خاص‌پسند بودن شماست.

جالب است بدانید کلمه‌ی اونتوس به‌معنای موفقیت است. عطری که بسیاری معتقدند با بویش معنای جاه‌طلبی و جنگندگی را به ذهن می‌رساند. عطرشناسان حرفه‌ای می‌گویند بوی چرمی که در نت‌های بعدی عطر کرید اونتوس وجود دارد یادآور همین جنگندگی است.

رایحه‌های عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس مردانه دارای سه رایحه‌ی اولیه، میانی و پایه است. رایحه‌ی اولیه‌ی این عطر از بوی میوه‌هایی مثل ترنج آناناس، انگور سیاه و سیب تشکیل شده است.

این عطر در رایحه‌ی میانی‌اش عطر رز، یاس، عطر درختان قان و نعناع هندی را به ذهن متبادر می‌کند و به‌همین دلیل ناخودگاه ما را نوازش می‌کند.

رایحه‌ اصلی عطر کرید اونتوس نیز از رایحه‌ی وانیل،خزه‌ درخت بلوط، عنبر و مشک تشکیل شده است. به‌همین دلیل عطر کرید اونتوس یکی از خوش‌بوترین عطرهای بازار است که همیشه طرفداران پروپاقرصی داشته است. این عطر نه‌تنها برای مصرف شخصی مناسب است بلکه یکی از بهترین هدیه‌هایی است که می‌توانید به دوستان، همسر و یا سایر اعضای خانواده‌تان هدیه کنید.

 

خرید عطر کرید اونتوس برای چه مناسبت‌هایی پیشنهاد می‌شود؟ 

اگر قصد دارید برای تولد دوستانتان یک هدیه‌ی آبرومند و به‌دردبخور تهیه کنید، خرید عطر کرید اونتوس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه‌دادن باشد. کیفیت بالا، قیمت به‌نسبت مناسب و ماندگاری زیاد تنها بخشی از مزایایی است که خرید عطر کرید اونتوس دارد.

اگر هم قصد دارید برای سالگرد ازدواج یا آشنایی‌تان، عطری تهیه کنید که برای همیشه شما را در ذهن شریک عاطفی‌تان ثبت کند، عطر کرید اونتوس آنقدر قوی ماندگار است که به‌راحتی در ذهن عزیزانتان ثبت می‌شود و روز آشنایی را در ذهنش ماندگار می‌کند.

عطر کرید اونتوس برای کسانی که مورداعتماد شما هستند نیز مناسب است؛ معلم‌ها، اساتید، بزرگ‌ترهای خانواده و حتّی پدر و برادر شما می‌توانند از هدیه‌گرفتن یک عطر کلاسیک و خوش‌بو شگفت‌زده شوند.

شما می‌توانید در فروشگاه معتبر عطر، عطر کرید اونتوس با بهترین قیمت بازار خریداری کنید، درباره‌ آن اطلاعات جامعی به‌دست آورید و درنهایت از تجربه‌ خرید عطر اصل خود لذت ببرید.

 

خرید اینترنتی عطر و ادکلن اصل و اورجینال